Saturday, December 30, 2017

Beli Barang Terus Dari United Kingdom

Beliau antara kawan aku yang hebat. Tinggal di negara penjajah, dapat bini yang cerdik, anak-anak yang comel dan kehebatannya bermain catur menggerunkan mat saleh.

Selain itu, beliau sedang berjinak-jinak dalam perniagaan import eksport. Dengarnya beliau import eksport periuk, beg tangan dan kasut original dari UK. Aku yang marhaen ini beli periuk di Tesco, beg bundle dan kasut bata sahaja.

Dengarnya barang yang dijual original dan murah dari Malaysia. Entahlah. Aku mana tahu harga barang-barang itu. Kalau harga Kerepek Rangup aku tahulah.

Jadi, kalau kau nak beli barang original dan sedap dipakai, follow kawan aku ini, Faizrazali YangLain

Jangan lupa sebut nama aku 3 kali. Mana tahu boleh dapat diskaun.
Ingat! 3 kali tau! Sebut!











No comments: