Pages

Tuesday, March 04, 2014

Firefox atau Nuffnag yang Gila Babi

Lama tak menulis. Macam-macam cerita yang nak ditulis. Bersemangat ni! Berkobar! Ini kalau Pn. Nurul ada sebelah ni pun aku memang tak layan dah. Layan tulis blog lagi best! Hahahahaha

Namun, api kobaran aku itu padam. Hanya tinggal bara api sahaja setelah melihat paparan blog aku.

Kalau perhati, iklan Nuffnag tu dah tak rotate. Terus dia letak bawah macam tu. Aku tak pasti error ini disebabkan oleh Firefox atau coding Nuffnag yang tak ngam dengan Firefox. Tengok dalam Chrome ok je. (Jangan tanya Internet Explorer. Aku buka Explorer hanya untuk minta cuti sahaja)

Kau nampak apa bila tengok blog aku pakai Firefox? Ok tak? Kalau aku, Laptop aku ni kot yang gila babi! Hahahahah

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin