Tuesday, April 29, 2008

Pop Kuiz!!!

Masih ingat lagi rancangan Pop Kuiz? (Dengan nada seorang kaki gosip a.k.a mengumpat) Ala...yang pengacara dia Aznil Nawawi dan Rina Khan. Rancangan TV3. Dalam tahun 90-an rasanya rancangan itu.

Tapi tulisan kali ini tiada kaitan dengan pop kuiz itu. Huhuhuhuhu. Memandangkan gusi aku masih berdarah dan luka lagi, jadi, aku rasa kurang selesa untuk bercakap dan mengajar. Tapi, pada masa yang sama, aku perlu meneruskan tugas aku untuk mengajar kelas DAD5-S1 subjek Kaji Daya Bahan di Politeknik Dungun. Erm....

Jadi, penyelesaiannya, aku buat kuiz untuk pelajar DAD5-S1 ini. Kalau anda rasa hebat, bolehlah mencuba soalan kuiz di bawah. (Dengan nada seorang chef yang lembut) Selamat mencuba ye puan-puan sekalian....Huhuhuuhuhuh


2 comments:

roshaizul said...

aku telah diberi komen SPAM....

Anonymous said...

Kena spam ker bro.
Err..soklan kuiz tu. Aku dah try, tapi lupa la.