Wednesday, August 20, 2008

Aku Di Dungun

Aku baru sampai dari Johor semalam dengan membawa bekalan kerepek Parit Raja sebanyak lebih kurang 100kg. Aku berkira-kira untuk mengabiskannya dalam tempoh 2 minggu mulai hari ini!! Dan sape2 orang Dungun yang ingin menikmati kerepek Parit Raja yang enak, boleh kontek aku. Ada kurang lebih 10 jenis kerepek yang aku jual. Senarai harga akan aku update kemudian.

Aku sampai rumah sewa aku kat Taman Permint lebih kurang jam 11 malam semalam.

Hari ni konon-kononnya nak study PTK. Tapi hampeh!!! Dah 2 jam aku layan internet...

Dan hari ni juga, Dungun akan dimasyurkan jadi perbandaran. Dan pastinya COLA aku akan naik 100%!!! Huhuhuhuh. Cerita lanjut tentang permasyhran perbandaran Dungun, boleh tengok kat dungun.net

p/s: Aku rasa post ni paling tak best. Tapi lantak ah, aku nak tulis jugak!! Peduli apa aku. Ni kan blog aku. Huhuhuhuhuh

4 comments:

en_me said...

betullarrr blog ko.. (sambung ayat yg last tewww)

Anonymous said...

ko g ke mlm karang? aku dop g kot. mesti jam. dgr khabar ada siti la mila la.. sapa2 lagi la yg ada tu karang huhu

Anonymous said...

kool beb! COLA naik 100% tu. murah lah rezeki kau. alhamdulillah

roshaizul said...

en_me,
ceh, macam perli jer. huhuhuuuh

keroro,
tak pegi la bro. layan hbo lagi best. aku tak suka keadaan yang kusut

aeropama,
syukur...cepat skit aku masuk minang awek aku.