Monday, August 04, 2008

Important Service Notification (Part 2)

Ini cerita adalah sambungan dari Part 1. Setelah aku meng'forwad'kan emel fraud yang aku terima ke Maybank, mereka membalas dengan emel berikut,

En Rohaizul,

Terima kasih di atas emel anda. Pihak Maybank ingin memaklumkan kepada pelangan bahawa emel ini adalah tidak benar.

Untuk maklumat lanjut, sila layari URL di bawah:- http://www.maybank2u.com.my/online_security_watch/phishing_web_site.shtml

Bagi sebarang kemusykilan atau pertanyaan lanjut, anda boleh menghubungi Eksekutif Khidmat Pelanggan kami di 1300 88 66 88 atau 03 7844 3696 (luarnegara) 24 jam, 7 hari seminggu.

Terima kasih
Pauline
Maybank Group Customer Care

Jadi, anda boleh memeriksa link fraud melalui URL di atas tu..

5 comments:

en_me said...

abaikan jer larr..

roshaizul said...

ye betul tu en_me!

Anonymous said...

aik en me pun datang sini ke? mmg lar kenal beb.. ko naik kancil biru tu.. aku ingat lagi..

aku skrang kat dungun dah.. apa2 hal kontek2 la selalu dgn kawan2..

Anonymous said...

benda ni dah lama bro. ko kne rajin check certificate sesuatu website tu sebelum isi apa-apa butiran peribadi kau. takut nanti data peribadi kau di curi dan di manipulasi oleh org2 yg tak bertanggungjawab

cheers,

syam @ http://aeropama.com

roshaizul said...

apis17,
ko kat dungun. wah! leh kita ngeteh ni

aeropama,
thanx bro. aku sebetulnya jarang alami benda2 sebegini