Pages

Monday, September 08, 2008

Itu Bukan Sebarangan Jamban...

Bukan niatku untuk menulis tentang pekara yang kelihatan keji iaitu jamban. Cuma, sesekali aku melalui lebuhraya, dan berhenti di kawasan R&R, kadang kala terdapat bilik kecik berhampiran jamban. Lalu, pada suatu hari, aku dengan nekadnya telah memasuki bilik kecil itu.

Wah! Terkejut aku. Hebat sungguh bilik itu. Ada sinki, ada bedak, ada syampu skit, ada tisu, ada heater untuk buat air panas, dan macam-macam lagi. 

Bilik itu adalah bilik persalinan bayi yang biasa terdapat di R&R lebuhraya. Memandangkan aku masih bujang, aku sebenarnya begitu heran melihat bilik itu. Aku pun tak tau kenapa. Huhuhuhuhu

5 comments:

en_me said...

ko nak jadik baby balik kerrr.. ehehe

aeropama dot com said...

gila babeng tandas siap ada bedak n syampu. kompom ari2 aku g mandi kat sn. sep sikit... ahaks :P

roshaizul said...

en_me,
tak ah, cuma kagum dengan bilik kecil itewww

syam,
sep mmg sep. tapi, bilik kecik tu mana ada shower, yang ada sinki. ko mandi kat sinki ah ek

serindit rimba said...

Dulu masa bujang selalu tengok bilik tu. Hari-hari berangan. Kalau ada baby nanti leh le guna bilik nih.

Tapi bila ada baby, tak sempat nak guna.. ha ha !

roshaizul said...

huhuhuhuh, siap berangan tuh!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin