Pages

Tuesday, September 09, 2008

Stesen Bas Dungun

Suasana di Stesen Bas Dungun. Saje je ambil gambar waktu malam. Malu nak tunjuk gambo waktu siang. Huhuhuhuh. Lagi pun, suasana malam di Stesen Bas Dungun lebih meriah berbanding waktu siang. Terutamanya pada malam Sabtu. Pada waktu itulah peluang untuk aku meng"fewit" awek2 yang cun. Huhuhuhuh

Jam 9 malam

Jam 10 malam

Jam 11 malam
Jam 12 malam
Jam 1 pagi

8 comments:

aeropama dot com said...

ape kes ko dok kat stesen bas dungun tu dari kol 9 malam sampai satu pagi. ko join rela jaga ketenteraman awam ke?

roshaizul said...

huhuhu..ye, aku dok stesen bas dari kul semilan

en_me said...

mana awek2 yg cun letop meletop tewww.. ammvoiii

roshaizul said...

huh! en_me ni gatal jugak ek. bini tak marah ke?

keroro said...

dulu2 aku sll tggu bas ke n9/kl sampai pkl 1 lebih. dlu kn tggu bas kat depan hospital. lagi syok huhu

roshaizul said...

depan spital? huhuhuhuh. best tuh. kalau boring leh gi spital. ngurat misi. huhuhuh

Apis17™ @ BLogger said...

aah yetakye.. apa kejadah duk sana lama2? tlg cita sikit?

roshaizul said...

sajer je pis. mencuci mata...huhuhuhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin