Pages

Thursday, August 06, 2009

Kopi Susu Kambing?

Sekarang ini, macam-macam jenis kopi segera yang muncul. Dimulai dengan kopi tongkat ali, kemudian muncullah kopi ginseng, kopi ganoderma dan berbagai-bagai kopi pracampur yang lain. Dan, nama kopi-kopi itu juga bermacam-macam bunyinya. Kopi Radix, Kopi Jamil, Kopi Arabica. Yang paling menarik sekali >>> Kopi Janda. Kedengaran begitu menggoda dan menghairahkan!!! Huhuhuhuh

Selak-selak gambar arkib lama dalam netbook murah aku ini, lalu terjumpa gambar Kopi Susu Kambing!!!

Aku tak ingatlah mana aku dapat gambar ini. Dan juga, aku tidak pernah merasainya. Begitu juga dengan berpuluh-puluh kopi pracampur yang lain....

9 comments:

en_me said...

abang jam, kopi o satewww..

A w a n g said...

Lama menghilang...balik kapong ke...

pais said...

jam...kopi susu cap gantung best tak..?hehehhe...

haritz said...

setakat ni kopi Guarana the best http://haritzer.com/?page_id=275 cuba lihat link ni pasal kopi DCL

roshaizul said...

en_me,
nak kopi cap apa?

awang,
ada...baru lepas menikah. banyak menda kena setel

pais,
tak kuar susu lagi la...

haritz,
wah, siap promote. huhuhuhu

♥ PinK HeL ♥ said...

kopi jantan??
mengoda jugak ape!

oranglidi said...

sedap wei kopi tu. wa penah cuba

roshaizul said...

halena,
pernah rasa?

org lidi,
betul kah sedap?

Helmi said...

Tu gambar kopi arabica susu kambing(KSK) edaran BOT INDUSTRIES.Sekarang packaging dah baru..
Utk makluman,sayalah antara agen terawal yg memasarkan KSK Sekitar Dungun,Paka,Kerteh dan Kemaman.
Sila layari:
http://duniasiber.webs.com/outletksk.htm
utk maklumat lanjut

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin