Monday, August 19, 2013

Buat Duit Dengan Nuffnang

Lama tak update blog. Tiba-tiba update pasal buat duit! Hahahahaha

Rasa macam kembali bersemangat untuk kembali aktif menulis di blog. Ramai (adalah 2 orang, kerana lebih dari seorang aku anggap ramai, hahahahah) bertanyakan kenapa aku sudah lama tidak menulis.

Semangat kedua muncul kerana ada beberapa tuan punya kedai makan yang pernah aku review sebelum ini  mengucapkan terima kasih kerana aku memaparkan kisah kesedapan makanan di kedai mereka. Hinggakan aku perasan ada satu kedai makan ni yang kelihatan semakin bertambah meja dan pelanggan. Kasih mereka aku terima. Aku lebih akan lebih menerima kasih mereka jika mereka membelanja aku makan percuma selama setahun di kedai mereka. Hahahahahaha

Semangat ketiga muncul kerana aku mendapat emel bertanyakan mengenai beberapa hal yang pernah aku tulis dalam blog ini.

Dan, semangat yang keempat muncul kerana aku mendapat bayaran dari iklan Nuffnang! Yeah!


Kepada yang cari keyword 'Buat Duit Dengan Nuffnang", aku minta maaf kerana tiada tutorial dalam post ini. Tapi, kau boleh bermula dengan mendaftarkan diri kau di http://www.nuffnang.com.my

No comments: