Pages

Wednesday, April 05, 2006

Jangan Baca Artikel Ini

La… sape suruh ko baca? Kan aku dah kata jangan baca artikel ni. Ko bace sape suruh? Ha? Sape suruh?? Degil nak mampus la ko ni.

Hehehehh…itulah lumrah manusia. Perkara yang dilarang, itulah yang dibuat. Hingga ada yang mengatakan "peraturan dibuat untuk dilanggar". Ye ke?

Memang iye pun. Kalau tak, penjara, pusat serenti, dan sekolah Henry Gurney takde orang nak duduk!!!!

Hinggakan ada sejenis pekerjaan untuk memastikan peraturan tidak dilanggar (polis, wadar penjara, penguatkuasa, dsd). Bagus juga mereka-mereka yang melanggar peraturan ni. Sebab mereka dapat memberi pekerjaan kepada polis, dan lain-lain pekerjaan yang bersekutu dengannya (heheheheh)

Tapi, kalau takde orang melanggar peraturan bagus juga. Tak lah duit kerajaan (pembayar cukai) dihabiskan untuk bagi gaji kat polis dan buat pusat serenti (ayat seorang penyokong kerajaan…)

p/s: Hidup Mat Pet!!!!! er…..silap…. Hidup Barisang Nasional (oyak Terengganu sket!!)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin