Pages

Monday, May 04, 2009

Gaya Terkini: Baju Terbalik 2

Aku ada cerita kisah pelajar aku memakai baju terbalik sebelum ini. Tempoh hari, sekali lagi aku bertemu dengan pelajar yang memakai baju terbalik. Bagi pengetahuan kau, baju tersebut memang direka sedemikian; tak tahu kenapa; mungkin kerana ada permintaan. Adakah kau sudi memakai baju gaya sedemikian?

11 comments:

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

sempoi jer.......

PakciQue said...

Yup. Aku dulu ada terbeli sehelai baju ni. Tag baju tu ada di luar dan dalam. Kemudian ada kesan jahitan di dada seolah-olah sebuah jahitan poket. Dan jahitan di hujung baju adalah serupa dengan jahitan untuk dlm baju.

Masa mula2 memang aku tak perasan. Tapi, bila dah ramai sgt tegur aku pakai baju terbalik, baru aku perasan..memang baju tu direka supaya nampak seakan-akan terbalik.

haritz said...

fesyen terbalik la tu, aku tak pakai sbb belum nak sewel lagi hehe..

roshaizul said...

halena,
ayie kau suka pakai ke?

pakcik yang ukan uncle aku,
bagusnya baju sebegi, kau tak perlu memastikan mana yang luar, mana satu yang dalam. kau belasah jer. dah memang fesyen dia camtu kan. huhuhuhu

haritz,
huhuhuh, mereka bukan sewel, barangkali itu fesyen semasa

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

hish..ayie aku xcamtu okey...dye hensem lagi bergaya..takde maknanyeee dye nk pakai baju terbalik gitu...mcm baju rejekkkkk shop jer...agagagagaga!!!!

faiz said...

lama tak update....hehhehe

KampungBoy said...

Yang pentingnya aku bukannya diler fesyen...
apa yang ada aku redahkan aja..

roshaizul said...

halena,
eh, reject shop takde baju camtu

pais,
bizi sket la. nak kawin

kampung boy,
welcome.

er...apa yang penting, kerjasama

l0veyd0veyd00 said...

baju camni mmg ada la... dah lama dah... so bukan la gaya terkini pun :P

en_me said...

authentic tewww.. kanns abang jemm

roshaizul said...

lovey,
owh! yah kah?

en_me,
authentic tu apa? saya ini orang kampung.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin