Pages

Thursday, July 10, 2008

Pantai Teluk Bidara

Ini merupakan salah satu pantai yang menarik kat Dungun ni. Kalau dari bandar Dungun, lebih kurang 10km. Pantai ini terletak diantara Dungun-Rantau Abang. Kalau korang dari Dungun ke Rantau Abang, korang akan nampak signboard ke Pantai Teluk Bidara di sebelah kanan, masuk simpang tu dan ikut jer signboard Pantai Teluk Bidara.

Pantai ni memang lawa, tapi sayang orang tak ramai. Jadi, kalau lepak-lepak kat sini memang best. Tapi, aku tak galakkan korang mandi kat Teluk Bidara ni, pantai dia curam, banyak dah makan nyawa. (jeng jeng jeng....)



Amacam? Lawa tak?

6 comments:

national lottery said...

Kanami sang imo blog. Daw spaghetti.

Syam said...

pantai terengganu mmg sgt lawa. tp entah bile aku berkesempatan ke sana lagi?


cheers,

syam @ http://aeropama.com

roshaizul said...

syam,
dtg ah, aku boleh bawak ko jalan2. huhuhuhuhu

en.lanun said...

Buleh sy jadi pemandu pelancong..hehehe

mazudi said...

Pantai - cantik,
Orang - x der.

kau pigi ngan sapa nih?
Wat apa?

Ada gambar Teluk Bidara ni kat blog aku.

roshaizul said...

en. lanun,
barangkali kita leh wat agensi pelancongan. huhuhuhuh

mazudi,
huh? sungguh perjudis pertanyaan mu itu. huuhuhuhuh. aku gi ngan acik la...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin