Pages

Saturday, June 13, 2009

Tag Yang ke**

Lama tidak menaip. Berasa sedikit kekok menekan papan kekunci. Terasa seolah-oleh seperti 10 tahun yang lampau apabila bapak aku membeli komputer yang sama harganya dengan honda EX5.

Lama juga tidak mengemaskini blog. Kesibukan masih melanda untuk meniti hari bahagia.

Lama tak jengah blog kawan-kawan. Celcom broadband yang laju sedikit dari siput babi merencatkan nafsu.



Owh! Lupakan saja 3 ayat penyata di atas. Post ini adalah untuk menjawab tag dari Tikah.

kekasih saya adalah :
Cik Nurul

sedang mendengar :
Kipas berpusing, anjing menyalak

saya patut :
Tidur, jam sudah 1.43am

saya baru sudah :
Makan kuaci

beza rakan, kawan dan sahabat:
Ada beza kah?

saya tidak faham :
Mana wujud dulu, ayam kah? Telur kah?

saya perlu mencari :
Duit beberapa ribu lagi

ayat terakhir di katakan kepada saya :
Bang, kad ATM ni boleh pakai lagi ke?

makna hidup :
Persinggahan sementara

cinta itu :
Err....

saya paling suka :
Errr.... (berfikir sambil mengorek hidung)

saya akan cuba :
Membersihkan rumah 2 hari sekali

mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan Lah di akhir ayat mereka :
Ye ke?

telefon bimbit saya :
Sony ericsson T280i. Henpon baru!!! (Setelah henpon yahudi dilempar ke dinding)

katil saya :
Aku tiada katil....

soalan bagi saya yang tidak perlu ditanya :
Sorang je ke?

teknologi adalah :
Kemajuan

bagaimana saya masak makanan yg saya pandai masak :
Jerang air, buka bungkusan dan biarkan 2 minit.

semalam :
Hari Jumaat

hari ini :
Hari sabtu

esok pula saya akan :
Hari Ahad. Cis!!! Apa punya soalan la....

malam ini saya akan :
Eh, pukul 2 pagi tu dikira malam ke pagi???

saya betul-betul inginkan :
Helikopter

badminton atau futsal :
Hoki

karaoke :
Dangdut

makanan jepun adalah :
Gaban

bilik yang terang atau gelap :
Dua-dua.

ayat terakhir yang nak anda cakap pada seseorang :
...

kereta :
Iswara 1.3s karburator tanpa penyaman udara dan radio.

saya nak tag :
Julia Robert

5 comments:

♥ PinK HeL ♥ said...

slmt meniti hari bhagia...wink3~~

adanz said...

aku pasti ko akan merindui hset cap kambin gurun mu itu.... hahahaha

en_me said...

julia roberts ghitewww.. ekeke

serinditrimba said...

Ko naper baling kat dinding hp tu..?? tak mo bagi aku jerk!

roshaizul said...

halena,
tq!

adanz,
itu sudah pasti

en_me,
peminat setia nih!!!

serinditrimba,
kerana kemarahan yang melampau pada kala itu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin