Pages

Tuesday, March 03, 2009

Iswaraku Yang Amat Kusayangi

Ini bukan kereta untuk dijual. Kereta ini tidak akan dijual di bawah harga RM100,000.

Kereta ini sangat laju.

Ia juga sangat boleh diharapkan untuk membawa tuan punya beliau berulang alik ke Johor dari Terengganu setiap bulan.

Selain itu, beliau juga pernah dibawa menjelajah Kelantan, Pahang, Negeri Sembilan, Melaka, Selangor, Kuala Lumpur, Kedah, Perlis dan Perak.

Namun, kereta ini tiada penyaman udara dan radio. Ini kerana pemilik beliau adalah seorang yang kedekut.

Kereta ini juga hanya dimandikan tiga bulan sekali.

Namun, beliau masih setia terhadap tuannya...

7 comments:

Lieza said...

naper lah kudukut sgt nak repair ekon tur????

kumpul duit nak kawen grand2 kat bdr tenggara ker?

he3

roshaizul said...

begitulah nampaknya. huhuhuhuh

zairi said...

huh..x de ekon sampai jb? giler ah...memang betul kedekut ni.hahaha...

faiz said...

aku pernah jumpe beliau...beliau mmg sgt hebat....percaya lah...

zairi said...

tu baru iswara peluk macam tu. kalau dah convert jadi iswara-rai, boleh bawak tidur sekatil ni.

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

lect ku seorang yg penyayang.ini terbukti dengan melihat pic yg dipaparkan beliau.pehhh..gila laa kau peluk iswara camtu.abesla cik nurul nanti...
lalala~~

roshaizul said...

@zairi,
iye, percayalah, tanpa airkon dan radio. dan aku menyayangi beliau sama seperti aku menyayangi iswara-rai. huhuhuhu

@pais,
aku org kampung je. blajo tak tinggi mana

@halena,
begitu mengelirukan pertanyaan engko itu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin