Pages

Monday, June 22, 2009

Bapa Mithali

Menjadi kelaziman zaman sekarang. Suami dan isteri bekerja. Dengan belanja kehidupan yang makin tinggi sukar rasanya juga mengharapkan gaji suami semata-mata.


Masih dalam suasana Hari Bapa, aku mengucapkan tahniah kepada Khiril kerana sanggup menjaga 2 orang anak beliau tatkala isteri beliau terpaksa berkursus di luar kawasan. Kau memang bapa mithali walaupun dari riak wajah kau seolah-olah kau ingin menempeleng anak kau itu. Juga, aku merasa hairan kenapa kau tidak saja memasak di rumah? Ke kau tak tahu masak? Huhuhuhuhuhuhuhuh

7 comments:

♥ PinK HeL ♥ said...

comel sungguh itu anak....bapa nyee pun apa kurangnyaa...kacak sungguh......heee!!!!!

faiz said...

ko akan rasa,tahu apebile ko dah ade anak 2 org spt gambar di atas...mmg ko pon malas nk masak...hehhehe

pink hel,
hr2 oL,tak keje eh..?hehhehe

roshaizul said...

halena,
kau nak jadik yang no2 kah?

faiz,
aku suh anak aku masak sendiri

en_me said...

sayang suami tinggal2 kannn kanns abang jam tewww.. ehehe

♥ PinK HeL ♥ said...

tak rela aku bermadu!hakhak...

♥ PinK HeL ♥ said...

Faiz : yerr en faiz...kte keje laaa..baru je nk start keje nie..jgn risau..kte pekerje rajin..kte dapat bahagikan masa antara keje & blog!
heee...

roshaizul said...

en_me,
betul jugak tu....erm...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin