Pages

Tuesday, April 07, 2009

Jalan Pasar, Kuala Lumpur

Selepas menikmati tempe, Jeff mengajak aku ke Jalan Pasar. Suasana di situ agak bercelaru dan membingitkan. Aku seronok ke situ, memerhati gelagat pembeli dan penjual. Macam-macam barang-barang unik yang kau boleh jumpa di situ. Ubat kuat, ikan hiasan, handphone, emas tiruan dan pelbagai lagi. Kalau kau hendak melihat Kuala Lumpur dari sudut yang lain, kau harus ke sini...











5 comments:

wanhamery said...

kalu ko jual kepek kat situ mesti laku jam....kepek ko sedap...

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

aku pegi jalan pasar sbb nak cari barang2 elektronik jer...giler banyak brg2 elektronik kat sini..mcm2 ada..berbaloi..tak sia2 aku g jln pasar semata2 nk cri brg tu kat sini..

roshaizul said...

wan,
aku tau akan perkara itu

halena,
aah, banyak kedai elektronik kat situ

BAGAK said...

memang surga barangan elektronik di sana

jangan tak pergi

roshaizul said...

welcome bagak,
selain brg letrik, ubar kuat pun bnyk. huhuhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin