Pages

Tuesday, June 23, 2009

Tukang Jahit Yang Durjana

Cik Nurul sedang bersedih sekarang. Baju kahwin yang ditempah beliau tidak jadi seperti yang diharapkan. Atau, dalam erti kata lain baju kahwin beliau itu kelihatan keji. Ia menjadi keji kerana dijahit oleh tukang jahit yang sungguh durjana skill menjahit beliau.

Jadi, kalau kau hendak menempah baju kahwin, kau mesti pastikan bahawa tukang jahit itu benar-benar berkaliber.

Juga, kalau kau berada di Kuala Terengganu, janganlah kau pergi ke kedai jahit ini.

Zamani Fesyen
103A, Perhentian Bas Kuala Terengganu

9 comments:

oranglidi said...

marahnye lu brader.. tenang2..

ke nak wa bakar itu kedai?

♥ PinK HeL ♥ said...

haha...ilex bro..sewa jer baju2 yg dah ade kat kedai tu...ok x???heee

PakciQue said...

Memang hati sakit bila baju nikah tak jadi seperti yang diharapkan.

Nak sewa, dah hilang value lah.

roshaizul said...

org lidi,
ini sudah dikira bertenang lah ni. kalau tidak kedai dengan tauke aku bakar. huhuhuhuhu

halena,
kalau sewa sudah hilang sentimental valuenya

pakcik,
huhuhuhu, kau macam sudah ada pengalaman

masrulMasturaaa said...

mmg lumrah la tu jam..mesti ade slack kt mana2..bini aku pon penah
nangis kt kedai pengantin..tepakse redha jeler..

en_me said...

aderlarr rahmat teww abang jam.. hmmmm

zairi said...

zamani fesyen=zaman ini punya pesen.

memang banyak rintangan bila sampai waktu2 macam ni.seminggu sblom nak nikah dulu,kad bank aku kena telan.x penah2 nya kena telan.nasib baik dapat dalam masa 2 hari ko.

roshaizul said...

masrul,
nampaknya, ramai yang senasib

en_me,
betul tu...

zairi,
itu semua...cobaannnn...

Anonymous said...

Sape suh g jahit atas pasar ? So dpt yg xkelaasssssss lah ehekkk

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin