Friday, April 16, 2010

Wajah Baru

Setelah sekian lama bergelumang dengan warna hijau, blog ini sudah kehilangan hijaunya dan diganti dengan biru. Tapi bukan biru yang gelap, tapi biru muda yang lembut; yang tiada bulan sabit.

Tetapi, merasa menyesal juga kerana banyak setting pada blog ini sudah hilang. Kod-kod SEO sudah terpadam. Pening kepala juga untuk mewujudkannya semula. Hahahahaha

Owh, terlupa pula aku. Blog ini juga boleh dilihat di facebook aku kerana aku sudah suapkan RSS blog aku ke dalam nota dalam facebook aku.  Barangkali kau yang melihat melalui facebook aku, tidak dapat melihat perubahan warna itu. Kalau kau merasa teruja ingin melihat warna blog aku, kau boleh masuk ke sini.

4 comments:

wanhamery said...

aku rasa ko patut tukar kpd kaler merah....bukan kaler merah kuning.. merah,ijau,biru...

roshaizul said...

biru merah!

tunbegia said...

sungguh terujalah sangat, ;-)

salamm abang jam,

misshelena said...

ko jangan letak background kaler merah dowh...itu redmummy.com punye trademark...nanti ada kontroversi cakap ko ni reddaddy pulak sedangkan ko mana ada anak lagi!hee.apapun kaler biu lembut sngat ok..warna yg tenang mata memandang seperti memandang laut yg biru ...