Pages

Wednesday, April 22, 2009

Kucing Dua Mata

Apa kejadah la tajuk ni. Kucing memang dua mata. Ada ke kucing 3 mata? Kalau ada, itu kucing jin namanya. Ada ke kucing 1 mata? Kalau ada itu kucing lanun namanya.

Owh! Silap. Sepatutnya post ini bertajuk "Kucing Yang Mempunyai Dua Warna Mata"


Mula kucing tu gesel-gesel kat kaki aku. Aku rasa macam nak lambung beliau kemudian tendang sekuat hati, macam penjaga gol sepak beliau. Tetapi, bila aku terpandang beliau, hati aku menjadi sayu.

Gambar kucing itu diambil di sebuah kedai makan yang terletak di lampu isyarat menuju UiTM Dungun...

5 comments:

oranglidi said...

Haha.. nasib baik lu jumpa siang hari.. wa rasa tu kucing kacukan alien dan predator

roshaizul said...

aku rasa kucing tu pakai kontek len

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

aku tak suke kucing!!
tapi aku rasa kucing nie memang pakai lens arr!giler hebat kucing zaman sekarang!

roshaizul said...

takut kucing la ni ek?

Anonymous said...

x... klau kucing mcm ni... selalunya dia rabun....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin