Pages

Thursday, April 16, 2009

Iklan Layanan Masyarakat 8: Gambar Konvo PSMZA

Satu lagi iklan layanan masyarakat sempena konvokesyen Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin, Dungun.

Kalau kau, para graduan Politeknik Dungun yang ingin mengabadikan gambar kenangan kejayaan, boleh saja ke gerai no.12, Sasmeta Photo. Harga RM80 yang mengandungi pakej
1- Gambar seorang 1 keping 8R
2- Gambar seorang 1 keping 4R
3- Gambar bersama keluarga 1 keping 8R
4- Gambar bersama keluarga 1 keping 4R
5- CD
6- Kos penghantaran pos.

Berikut adalah hasil kerja Sasmeta




Lagi hasil kerja Sasmeta, klik disini

Tahukah anda? #MPHOnlineMM menyediakan perkhidmatan pembelian buku secara online. Dah cuba ke? Canggih tau!.

7 comments:

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

giler mahalnyee..hmmm..kalau dah ada slr camera..xpayah tempah2 camnie..keh3x =P

en_me said...

layann iklannn lagikkks.. ehehe

roshaizul said...

halena,
huhuhuhuhuh. aku tak leh kata apa, aku cuma letak iklan je

en_me,
layanz.... musim iklan

wanhamery said...

sape2 nak murah bleh tempah ngan aku..amik gambar kat bukit bauk..rm1 sekeping...cuci sendiri...

roshaizul said...

dengan aku lagi murah. 50sen sahaja

serinditrimba said...

Hari tu saya sempat masuk pusing2 kawasan politeknik Dungun

roshaizul said...

la...apsal tak halo saya, leh bawak akak jalan2. huhuu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin