Pages

Thursday, April 02, 2009

Sirap Bandung Yang Sedap


Aku ketagih sirap bandung ni. Ya ampun...sedap bangat! Kau boleh jumpa sirap bandung ni di Taman Rona, Parit Raja, Johor. Aku tak tau dia taruk apa dalam sirap bandung tu. Hara-harap bukan ganja. Huhuhuhuh

7 comments:

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

macam teh tarik je

roshaizul said...

sama tapi tak serupa

zairi said...

uii...x macam kaler bandung pun? ni kalau time pose,x leh pandang sangat gambar ni. ni kalau x taruk ganja, mesti ada tambah air daun ketum ni.hahahaha....

roshaizul said...

kaler dia merah hati.

takpun dia blender sekali dengan biji kas kas

faiz said...

meliur aku tgk...

A w a n g said...

Kau tanya kedai apa resepi sirap bandung, pahtu ko bukak kedai jual air sirap bandung depan Politeknik, kau namakan Sirap Bandung Poli.

Guna Tagline...Sirap Bandung Poli...lupaaakan yang lain...

roshaizul said...

faiz,
bukan melir, terliur la

awang,
bagus idea ko tu. tapi tagline aku nak tukar. sirap bandung ku, milikmu....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin