Pages

Wednesday, May 14, 2008

Mengetag

Mazudi telah mengetag aku... pikir punya pikir... dapat juga idea...

LIST OUT THE TOP 5 PRESENTS YOU WISH FOR:

1. Mesin pembungkus kerepek
2. Nissan AD Resort 1st model
3. Rumah kayu ala Johor
4. RM40,000
5. Kerusi urut OSIM


LIST OUT THE REASONS FOR YOUR CHOICES:

1. Aku tokei kerepek. Kecil-kecilan. Penat ooooo bungkus secara manual. Kalau ada mesin kan senang. Siapa-siapa yang nak jual mesin pembungkus kerepak, jual lah kat aku dengan harga berpatutan. Aku serius ni!!

2. Tak tau la kenapa aku suka kereta ni. Macam best je rasanya....

3. Terkenang rumah arwah atuk aku kat Muar, Johor.

4. Aku nak kahwin. Tapi duit tak cukup. Huhuhuhuh. Awek aku dan bakal mak mentua aku selalu tanya. Bila nak masuk meminang? Adus!!!

5. Badan aku selalu lenguh-lenguh. Ingat nak pergi berurut. Tapi mak aku pesan "ko jangan sesekali pergi ke rumah urut!!!"


THE PERSON WHO TAGG-ED YOU IS : Mazudi


5 IMPRESSIONS OF HIM/HER:

1. Beliau satu opis ngan aku. Tapi jarang kami berbual. Just smile and play fool. Uhuhuhuhuh

2. Dulu kat Politeknik Kota Kinabalu setahu aku beliau ni Ketua Kursus. Sampai Politeknik Dungun ni beliau jadi pensyarah biasa je. Pastu beliau buat-buat bodoh (tapi bijak mamat sorang ni). Memang low profile

3. Ilmu blogging beliau amat tinggi

4. Beliau mempunya kereta GEN2 yang laju. Lagi laju dari Iswara 1.3s aku. Korang bayangkanlah berapa laju kereta beliau

5. Beliau suka membawa anak-anak beliau bersiar-siar. Selalu aku terserempak beliau ini bersama anak-anak beliau. Tapi tak tau la beliau perasan akan aku ini.


MOST MEMORABLE THINGS HE/SHE HAS DONE FOR YOU:

Beliau mengetag aku. Sungguh terharu. Huk huk huk!


MOST LOVED INVENTION (doesn’t have to be technically advanced)

Alat pencedok kerepek. Dengan alat ini, akau mampu menbungkus 6 bungkus kerepek seminit. Berbanding dengan menggunakan tangan, aku hanya mampu membungkus 2 bungkus seminit. Sekarang ni aku tengah pikir untuk membina MESIN PEMBUNGKUS KEREPEK!!!! (sila sebut dengan nada Doreamon mengeluarkan barang dari poket ajaibnya)


WHAT DO YOU DESPISE THE MOST:

Orang tikam belakang. Aku selalu kena. Kalau korang tak percaya, boleh tengok tulang belakang dan modula oblogata aku. Memang banyak kesan tikaman..... :-(


6 PEOPLE YOU WANNA TAG:

1. en_me

2. ahcap

3. faizgagahberani (cis! poyolah)

4. gigi aku

5. kambing belaan aku

6. tah la, tak tau sape2 lagi. kawan-kawan aku ramai buta IT. huhuhuhuh

3 comments:

memanglumayan said...

alahai, afsal ko pilih me pulak.. tp xper bro, me mood tgh baik.. tungguuu

komando_trg said...

hehehe..jauh nya dtg.dari Johor erk.. migrasi katakan.xpe2, ada apa2 kabor kat kita. mana tahu boleh tlg. selamat datang Dungun yer...

roshaizul said...

memang lumayan
huhuhuhu, bukan nak mengenakan bro. cuma nak tgk en_me punya point of view...

komando_trg
huhuhuhuh, thanx bro. kita link best gak kan

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin