Pages

Sunday, January 04, 2009

Tag Dari Norlieza82


Tag ke 3 aku setelah ditag oleh mazudi dan pakcik. Dan award pertama aku. Huk..huk..rasa sebak di dada. Terima kasih norlieza...huk..huk. Terima kasih juga kepada mak bapak aku..huk..huk.... (Isk! Bole jadi post terpanjang kalau aku wat ucapan ni. Abaikan!)


Ini dia 10 fakta tentang diri aku.

1. Single but not available (Fuh! Ayat power tu)

2. Aku bukan Mawi. Dan Mawi bukan aku. Tapi aku pernah satu sekolah ngan Mawi. Eh! Silap! Mawi yang satu sekolah dengan aku! Huhuhuhuhuuuhu

3. Tetap dan berpencen sebagai "human engineer" di sini. Bukan kerjaya pilihan, tapi ternyata aku menyukai kerja ni.

4. Juga seorang tauke kerepek kecil-kecilan.

5. Buta IT

6. Aku berasal dari bandar ..... Bandar Tenggara. Huhuhuhuhu

7. Blogging adalah hobi terbaru aku. Pernah mempunyai hobi mengumpul setem, berbasikal dan bermain layang-layang.

8. Pernah menjadi budak yang bodoh, lembab dan tiada masa depan. Kerap mendapat markah kurang dari 10/100 semasa ujian serta peperiksaan. Terasa macam mimpi jadi nyata apabila dapat Master beberapa tahun lalu. Kalau dulu aku seorang budak yang bijak, dah tentu aku jadi angkasawan sekarang! Erm.... (berangan sedang melayang-layang pada graviti sifar)

9. Arwah datuk aku pendatang dari Pulau Jawa dan mempunyai kad pengenalan merah,tetapi aku tak boleh ngomong Jowo. Juga, sudah hampir 3 tahun aku berkelana ke Terengganu, tapi aku masih tak boleh oyak Tganu. Huhuhuhuh

10. Anak kedua dari tujuh beradik. Bapak aku seorang bekas tentera dan kini mengusahakan ladang seluas 70ekar. Mak aku kerja kilang plastik.

Tamat sudah 10 fakta tentang diri aku. Mengikut syarat aku perlu menujukan tag ini kepada 10 individu yang lain. Tapi aku malas nak senaraikan sepuluh nama. Huhuhuhuhu

6 comments:

Lieza said...

ah 10 fakta tur yerk...

tya je.. mak ko ke podoyo ker? aku pon penah gak keje sewah podoyo ( erk.. betol ker eja tur eik ) pas spm dolu2.. hehehhehe..

tur kilang perabot ( tepi jln tur ) dh jadi kilang ayamas pulak..

fakta ke11, aku dah 2 bulan tak balik belitong.. he3

roshaizul said...

aah, mak aku keje podoyo. tapi nama kilang tu bukan podoyo dah, tah apa namanya pun aku lupa.

aku pun penah gak keje podoyo tahun 1999.

2 bulan tak balik? isk...isk....

.:sanDORA:. said...

wah!! sekolah ngan MAWI..

roshaizul said...

eh, bukan la. mawi yang satu sekolah dengan aku!!! huhuhuh

zairi said...

mawi???chaitt!!!

roshaizul said...

hohohohohoh. ini betul2 anti-mawi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin