Monday, June 30, 2008

Lihat Perutku...Rampingkan!!!

Berat aku 95kg. Tinggi aku 1.70m. Kiranya aku ni obes tahap 1 lah ni. Huhuhuhuh. Aku sejak kecik memang gemuk. Kuat makan. Semua yang boleh dimakan, aku telan tanpa mengunyahnya. Huuhhuuhuu.


Selalu juga aku menjadi bahan ejekan. Tapi aku dah lali semua itu. Kebetulan housemate aku, Faruk si Gagah Hitam telah membeli alat senaman untuk mengempiskan perut. Beliau membeli alat itu kerana merasakan saiz perut beliau semakin menghampiri saiz perut aku. Huhuhuhuhuh.


Aku pun tumpang sekaki menggunakan alat semanam tersebut. Seringkali housemate aku yang sorang lagi, Stim mengutuk aku. "Hahahahahah (dengan nada yang keji)! Jangan mimpilah ko nak kurus!!" Tapi, aku akan buktikan aku akan menjadi jejaka yang paling slim dan tough serta kacak di Dungun!!!! Huhhuhuhuh

3 comments:

Anonymous said...

Go bro go.
Persetankan dengan semua tohmahan mereka.

*Kau x kelik johor ker?

Anonymous said...

Ye.... Anda boleh kurus! Percayalah!!

Anonymous said...

mazudi,

aku kat johor ah ni.... menenangkan minda sambil berpoya2! huhuhuh

serindithutan

aku boleh kurus!!!!