Pages

Tuesday, December 02, 2008

Impiana Resort Cherating

*atas permintaan zairi, post ini diedit*

Minggu lepas aku menjalani sesi konsultansi dengan AzizCFP di Impiana Cherating. Tapi, lokasinya tak lah begitu Cherating, lebih tepat di Chendor.

Sempat juga aku mengambil gambar tatkala menunggu giliran aku. Pemandangan kat situ memang lawa.


Resort yang menghadap pantai. Best! Sambil melepak kat beranda, boleh nikmati pemandangan dan angin laut. Amat sesuai untuk lokasi berbulan madu


Antara bangunan resort. Aku memang takjub! Rekebentuknya kelihatan klasik tetapi praktikal.

Kepala gajah. Tak tau pulak aku betul ke tak. Tapi kalau ni kepala gajah betul, mesti kena repot kat Perhilitan! Huhuhuhuh


Lobi resort. Sesuai untuk lepak-lepak sambil bincang-bincang.

Pintu masuk. Memang berciri nusantara.


Pondok ini atas air. Kalau malam-malam, kadang2 ada nyanyian tradisonal kat sini.


Kolam atas bumbung. Memang takjub aku. Camna diorang boleh buat kolam atas bumbung? Dan bumbung tu searas bulak dengan lobi. Heran aku...

4 comments:

zairi said...

tu kepala gajah betul ke? citer2 la sikit.

roshaizul said...

aku dah citer bro! tq kerna mengingatkan

serinditrimba said...

ha.. best ke kat situ..

(leh le ajak orang g sana nanti!)

roshaizul said...

bereh, jom la

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin