Pages

Friday, December 19, 2008

Jam 2 petang



Gambar di atas diambil di hadapan Sekolah Teknik Dungun pada jam 2.oo petang kira-kira 3 minggu yang lepas. Dan pada minggu itu juga, orang-orang di Dungun tidak nampak matahari kira-kira seminggu lamanya. Dan itu juga menjadi kebiasaan pada orang pantai timur tatkala musim tengkujuh menjelma. Sekian roshaizul melaporkan.

10 comments:

en_me said...

ko amik gambar awan kat atas.. naper tak amik gambar tanah kat bawah.. banjir kerr.. uhuhu

roshaizul said...

owh! masa tu banjir masih belum menjelma

zairi said...

kalo takut dilanda banjir, jangan merantau di negeri orang.sambung2...

serinditirmba said...

Mana pantunnya..

Kan sepatutnya, selepas melaporkan akan disusuli dengan pantun???

roshaizul said...

zairi,
jangan merantau ditempat orang, tempat sendiri engko lupakan

serindit,
itu karam singh walia la kak

keroro said...

minggu ni ko x ambik gambar ke? dah 3 4 hr mendung ribut mlm2 ni

roshaizul said...

aku balik johor la bro. ni baru sampai dungun. johor cerah, pahang renyai-renyai, masuk kemaman jer hujan lebat gila. huhuhuhuhuh

Anonymous said...

dahtu nanti leh laa mik pic poly plak..baru glamer cket poly dungun yang ku cinta tanah tumpah ilmu ku....hohooho..... =P
idup poly ku!idup jke!

roshaizul said...

hidup jkm juga. moga jkm semakin gagah dan berani

Anonymous said...

nah mik laa smue..yang penting kte dah grad dari mane2 poli di seluruh malaysia....ngeee ~~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin