Sunday, December 28, 2008

Kalau Aku Adalah Mawi

Post ini didekasikan untuk Mawi yang mengadakan majlis beliau di Felda Taib Andak pada hari ini. Untuk pembaca yang lain, post ini hanya untuk dibaca sahaja, bukan untuk dihafal atau dikenang. Huhuhuhuhu

Kalau roshaizul adalah Mawi:-

1- Pasti peminat akan menggelakkan kereta Iswara aku yang laju itu. "Apa kes raja SMS ni pakai Iswara?"

2- Pasti para pengkritik akan berkata "Apa pasal la ramai sangat orang suka budak tembam ni. Dah tak ensem, suara macam Kiteretsu pulak tu"

3- Pasti M. Nasir akan tanya aku "Kalau nak nyanyi lagu aku ni kena joget2 skit. Ko bole joget ke?"

4- Pasti aku sudah kaya-raya. Banyak harta pusaka. Tak yah mak bapak aku sibuk-sibuk nak kerja.

5- Pasti orang akan lebih mengenali Bandar Tenggara berbanding Felda Taib Andak.

6- Pasti lebih ramai student nak masuk kelas aku. Maklum la, Incek yang popular itu yang mengajar, bole cerita ngan orang kampung "Ko jangan tak tau, artis yang popular tu mengajar aku Kaji Daya Bahan tau!"

7- Pasti aku akan banyak batalkan kelas kerana hendak memenuhi undangan show.

8- Pasti awek aku akan merajuk tatkala kami dating. Maklum la artis popular. Mesti ada gadis-gadis manja yang nak bergambar dan mengambil autograf aku tatkala kami sedang berdating.

9- Pasti blog ni mempunyai sejuta unique visitor sehari. Berbanding sekarang hanya 20 unique visitor sehari.... :-(

10- Pasti aku ada helikopter sekarang. Duit banyakkan, apa kelas naik Mercedes. Naik helikopter la beb...

11- (dari en_me) Pasti aku akan kahwin dgn EKIN sampai akhir hayat, tak seperti artis-artis glamor yg lain kannns.. ehehe

12. (dari halena) if dia ni mawi..time jwb exam mmg conpirm dpt jawab ngn pnuh semngt...hoho....

Erm..... apa lagi ek. Korang tolong bagi idea sikit....

7 comments:

en_me said...

11 - dan ko akan kahwin dgn EKIN sampai akhir hayat, tak seperti artis-artis glamor yg lain kannns.. ehehe

Anonymous said...

owh! betul juga tu en_me

zairi said...

dan yang pasti aku lah orang yang selalu maki hamun ko kat depan tv tatkala ko muncul kat iklan2 tv. cukup 44 kali aku maki ko,x sepanjang hayat la ko kawen ngan ekin tu. AKU BENCI MAWI SEBAB DIA LUPA DIRI!!!

Anonymous said...

huhuhuhuhu. binci yang amat nampaknya nih

Anonymous said...

sokong zairi!

wakakaka. aku takla menyumpah dia stiap kali dia muncul kat tv. aku cuma merasa menyampah je. balik2 muka dia. blk2 cerita dia. suara sumbang haram tak psl2 femes.

Anonymous said...

rejki dia. nak wat camna. huhuhuhuhuhu

lemon said...

if dye ni mawi..time jwb exam mmg conpirm dpt jawab ngn pnuh semngt...hoho....