Pages

Monday, January 19, 2009

TAG Yang Kesekian Kalinya

Aku tak tahu apa masalah budak ni. Sudah 2 kali beliau mengetag aku...owh!

Tiga Perkara Tentang Orang Yang Telah TAG Kamu
1. Berasal dari Paka, Terengganu
2. Beliau menonton AJL TV3 semalam.
3. Ada 10 lagi perkara tentang beliau yang korang perlu tahu

Tiga Perkara Tentang Aku
1. Pernah membesar di Sarawak dan Kuala Lumpur.
2. Pernah menyertai acara lompat jauh semasa di sekolah
3. Kerap di kejar anjing

Filem Kegemaran
1. Sembilu (sedey cerita ini, begitu syahdu!)
2. Gerak Khas The Movie (ganas siut cerita ni)
Huhuhuhuhuhu

Saiz Pinggang
42 inci

Warna Seluar Dalam
Berwarna-warni. Jika digabungkan semua spektrum warna seluar dalam aku, maka, akan terhasil warna putih, iaitu satu warna yang tergabung semua spektrum warna. Ada paham?


Dan seperti biasa aku taknak tag sesiapa

9 comments:

wanhamery said...

nasib ko la jam..ramai peminat kot..ko kan polis angkasa gaban..

ayie_helena said...

yer en roshaizulnizam...thnx coz jwb yer..dah2 pasnie saya insaf laaa encik..dh xnk tag org dah....insaf nie taw..maafkn saya wahai lect yg sgt jiwang sbb lyn sembilu kasih..hoho...ku kire dye nie romantik nieeee..la..la..la..
bye2 en....

------------------------------------
student yg insaf,
saya laaaa -idup jke!!!!

roshaizul said...

@wan hamery
aku x-polis angkasa gaban

@halena
ayat merajuk siut. huhuhuhuhu

wanhamery said...

org merajuk kena makan kerepek..

ayie_helena said...

aikk mane ade saya tulis ayat merajuk laa...org baru nak insaf nie taw..hishhh...
ekceli dalam tag tu dye nie ade cakap kerap di kejar anjing??haha..conpirm dye nie xbleh lalu-lalang kat taman cina sbb kat taman cina byk anjing..nti tkot2 anjing kejar dye plak...whoaaaa abessss laaaaaaa....padan mukeee dye!!
weks

-----------------------------------
ikhlas dari student yg insaf,
------bdk kiut!haha...-------

Aku, Kau & The Geng said...

best aaa jd ijam. Ramai tu org minat.....idup ijam

roshaizul said...

@acik,
memakan kerepek membawa bahagia

@halena,
sekarang, aku yang kejar anjing! (sila baca dengan nada mirnawan nawawi dalam iklan polident)

@yuzi,
linkage jom

ayie_helena said...

dah2 xdew..ko mmg penakut ngan anjing..xkire..haha..xnak ngaku plak yer??aikkkk yeke en wan hamery cakap org merajuk kena makan kerepek?yeke en roshaizul pulak cakap makan kerepek membawa bahagia??ohhh sound good...klu gini sila kaci kerepek free untuk saya satu....ok!!hahaha....

roshaizul said...

kasi?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin