Pages

Tuesday, January 13, 2009

Di Tag Sekali Lagi

Kali keempat aku di tag. Kali ini dari Halena. Ada 2 soalan je tag ni, iaitu:-

Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang meng'tag' dia

1- Bekas pelajar Politeknik Dungun
2- Tapi ternyata aku tidak pernah mengajar beliau, kerana aku mengajar di Jabatan Mekanikal, manakala beliau pelajar Jabatan Elektrik. Dan lagi, aku memang bengap kalau cerita pasal litar. Aku hanya tahu V=IR
3- Mula blogging sejak November 2008
4- Beliau seorang pelajar yang cemerlang.
5- Single but not available! (macam biasa nampak bf beliau, tapi bila ek, erm...)
6- Kini beliau bekerja separuh masa sebagai guru tadika
7- Dahulu beliau penggemar kangkung, kini tidak lagi...
8- Seorang yang celik IT dan mempunyai sebuah laptop
9- Anak ketiga dari 7 orang adik-beradik. Mempunyai seorang abang dan kakak. Juga mempunyai seorang adik lelaki dan 3 orang adik perempuan. Kenali keluarga beliau di sini.
10- Berusi 21 tahun. Barangkali.

Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara sesuatu pasal diri mereka.

Sebelum ni aku ada menulis perkara yang sama, tapi kali ni aku tulis lain sikit.
1- Masih dalam misi menguruskan berat badan.
2-Masih dalam misi mengumpul duit kahwin.
3- Tiap-tiap pagi Jumaat, sering menjalankan satu misi rahsia
4- Pernah meminati Gaban
5- Pernah menjadi ejen skim cepat kaya. Huhuhuhu
6- Menjadi ejen bebas kepada sebuah kedai bodykit kereta.
7- Kini, boleh memakan budu dengan jayanya.
8- Mempunyai satu blog rahsia (syhhhhh!)
9- Mempunyai sebuah kenderaan yang amat laju.
10-Penyokong setia Pak Lah (ye ke?)

Dan sekali aku aku tanak tag sape-sape. Huhuhuhu

3 comments:

zairi said...

tag memang leceh.baca tag ko pun dah leceh.ntahape yang leceh ntah...

ayie_helena said...

wah..thnx kerna sudi settlekn tag yg aku kaci..huhu...
aku doa ko dpt kumpul duit cpt2..nnti ko bleh kwin..da kwin tu jgn lupe jemput aku taw..

en roshaizulnizam yg sweet!!

roshaizul said...

zairi,
apa yang leceh? leceh btl la ko ni. huhuhu

halena,
sama2

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin