Pages

Tuesday, February 17, 2009

Khidmat Layanan Masyarakat 2: Air Boom


Memperkenalkan satu alat ajaib. Air Boom. Suatu alat penjimatan minyak yang yang menggunakan nano teknologi. Sekali tengok macam sekeping getah je. Tapi ia sebenarnya mempunyai ion-ion negatif yang mempunyai tenaga nano sebnyak 6000cpm. Ion-ion negatif ini akan menggetarkan ion-ion positif dan ini akan menyebabkan pemindahan tenaga berlaku.


Air Boom ni bukan hanya boleh digunakan di dalam kereta, malah boleh dipelbagaikan kegunaannya seperti ini. Harga seunit Air Boom adalah RM180. Maklumat lanjut boleh lihat di sini atau boleh saja hubungi En. Khairil di talian 0139927213.

9 comments:

♥ Cik HeLena ♥ said...

bagus x mdalah nie??

roshaizul said...

bagus bangat!

en_me said...

perghhh.. tak jadik me nak pakai ngv pasni.. ihihi

pais said...

biler nk promote 'barang' ko plak jam..?hehehhe

roshaizul said...

en_me,
sila lah beli air-boom itu

pais,
barang aku watpe nak promote

pais said...

kerepek la jam...try aa jual online...packing pakai kotak kecik2....seumpama pakai plastik kecik2...hehehehhe....ko jual murah giler2....kira untung 1-2 sen jer dah cukup....ok tak cdng aku..?hahahahhahahha

roshaizul said...

lama sudah aku terpikir idea tu

♥ Cik HeLena ♥ said...

apa yg bagus????heee~~

pais said...

lama tak update...bz ker..?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin