Pages

Sunday, February 01, 2009

Tag ke-8

Dan lagi, tag dari halena

Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of results, and post it as your answer. After that tag 7 people.

1. The age of next birthday
28. Dah tua dah aku. Kawin tak lagi. Owh!
2. Place I'd like to visit
Belanda. Selalu kita dengar peribahasa "belanda minta tanah". Ni aku nak minta tanah belanda!
3. A favourite place
Pantai. Owh! Sungguh damai
4. A favourite food
Nasi paprik. Hinggakan Cik Nurul tak perlu tanya "Abg nak makan apa?"
5. A favaorite thing
Tiada. Tak tahu kenapa
6. Nickname I had
Gagakhitambersepuhemas. Jangan tanya kenapa!
7. A favourite colour
Biru.
8. Collage Major
Mekanikal - Loji. Bukan loji tahi ye kawan-kawan...
dan pendidikan teknikal
9. Name of my love
Cik Nurul. Nama beliau hampir sama dengan jaguh menembak negara.
10. Hobby
Membaca. Bukankah membaca itu jambatan ilmu?
11. A bad habit
Suka bertangguh! Owh, durjana sungguh rasanya
12. My wishlist
Nak jadi kaya. Bukan kaya pandan atau kaya roti. Tapi kaya macam raja! Hahahahaha (Gelak stail orang kaya)

Itu saja, dan aku tanak tag sesiapa

5 comments:

ayie_helena said...

bagus!hutang mu dah langsai...hehe..
nanti amik laa award blog paling gila tu lam blog aku...sebab ko memang layak tuk dapat award blog paling gilak best!hehehehe
happy blogging!happy tagging!

roshaizul said...

eh, ada ke?

ayie_helena said...

ade laaa..pegi amik if ada masa terluang..ngeh2!
gelak jahat!*sigh

en_me said...

'tangguh lng' teww sungguh funny.. ekeke

roshaizul said...

@halena,
masa begitu mencemburui aku sekarang

@me,
huhuhu, aku main sebat je

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin