Pages

Monday, March 30, 2009

Komen Pelajar

Sebagai pensyarah politeknik, bukan hanya aku sahaja yang akan menilai pelajar, tetapi pelajar juga akan menilai aku. Pada akhir borang penilaian, pelajar dikehendaki memberi komen yang tulus dan ikhlas mengenai corak dan cara pengajaran aku. Berikut, antara komen yang ditulis oleh pelajar aku, Diploma Automotif semester 5.

No komen.
Kau macam artis la pulak..

Hidup PSMZA
Err...ini komen pasal aku. Bukan pasal poli ni!

Encik nie best...senang jadi idola poli.
Apa kau ingat kau juri Malaysia Idol ke?

Tingkatkan prestasi, kurangkan kontroversi.
Nasib baik aku takde kelas hari Ahad tengahari. Kalau tak, sudah pasti aku tahu siapa yang menulis komen ini.

Pensyarah yang berkebolehan, naikkan pangkat encik.
Err...aku tak pasti ini adalah komen yang ikhlas atau sekadar mahu membodek. Jika ini adalah ikhlas, sesungguhnya aku tak mahu naik pangkat, aku nak naik gaji! Huhuhuhuh

Hidup mestilah t'atur, jangan suka membuang sampah, ini mencemarkan alam sekitar, suasana yang sihat ditangan anda.
Aku percaya, budak ni akan menjadi Menteri Alam Sekitar suatu hari nanti.

Cayuk-cayuk.
Aku rasa, budak ni selalu tengok drama korea yang dialih bahasa ke bahasa cina, TV8.


Hidup En.nizam.
Betul la tu. Kalau aku sudah mati, mana mungkin aku mengajar kau!

8 comments:

pB said...

mcm mcm lar budak budak skrg nie ...

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

kaloo aku..semua yg tercatat di borang penilaian tu aku tanda 1..very bad..biar KJ bebel kat kau..sebab kau jahat sama aku...hahaha!pdn muke...tapi ko best..naseb baek aku tak ngurat...
hahaha!!!!!!!!!!

faiz said...

no komen...(ada mcm artis tak jam..?)

roshaizul said...

pB,
id ko begitu menggerunkan aku.

halena,
nak ngurat? cik nurul mengamuk nanti

pais,
ko? jadi artis? er....

zairi said...

hahaha...x de idea langsung budak2 tu.tulisan pun macam kambing.serabut otak aku kalau dapat studen macam tu.

adanz said...

aku sbg auditor, memberi NCR utk ko... sebab borang tu mana boleh ko baca, dan mesti dikendalikan oleh pensyarah bebas... ko kene blajo ngan cha'om nampaknya...

roshaizul said...

zairi,
tu la pasal. ketawa berdekah2 aku baca komen tu. huhuhuh

adanz,
kadang2 sistem kualiti poli macam haram.
kalau aku tak baca komen student, camna aku nak dapat data kualitatif dari student? sekadar diberi data kuantitif shj. aku pasti kau pun tahu yang data kualitatif lebih bernilai dari data kuantitatif. memandangkan ko adalah auditor, apa kata ko majukan idea aku ini ke pihak atasan...

Wafi said...

budak2 PSMZA mmg terbaik la cik.. haha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin