Pages

Sunday, March 22, 2009

Tag Ke 11

Post kedua untuk hari ini dan tag yang kesekian kalinya dari Halena. Beliau memegang gelaran "Manusia Yang Paling Kerap Mengetag Aku"
------------------------------------------------------
1)kitak ada rahsia sik??
Aku tak paham soalan ni. Jadi, aku tak boleh jawab.

2)kitak mok bergerek ngan laki yg mudak dr umo kitakkah?
Owh! Aku bukan gay. Aku lelaki sejati!

3)kitak sukakah pergi kolej?
Huh! Hari-hari kena pergi

4)Pa polah kitak mun ada duit sejuta?
Buka asrama anak yatim.

5)Adakah kitak sanggup bercinta dgn kwn kitak pon?
Mungkin

6)Nak ni lebih bagus,rasa dicintaikah atau mencintai urang?
Dua-dua

7)5 lagu kesukaan kitak?
Lagu Sekolah Menengah Teknik Kota Tinggi
Dari Sinar Mata - BPR
Lagu Tema Gaban
Nyalakan Azam
Gila Judi -M.Daud Kilau

8)Mun urang disuka kitak ya dah ada urang lain,apa akan kitak polah?
Tah ek, tak tau la.

9)5igek rancangan tv paleng kitak suka?
Majalah 3
Buletin Utama
CSI
National Geographic Special
Raja Lawak

10)Kitak ada apa-apa yg disesalkan dalam idup?
Tiada.

11)Kitak akan jadi macam kitak kitek tok kah mun kitak(kononnya) dilahirkan semula?
Owh, tak terpikir la pulak. Mati kan sekali jer.

12)Apa wish kitak maok masa tok?
Hati tenang, tiada hutang.

13)Kitak rasa apa jenis insan yang tagged kitak ya?
Aku tak rasa apa-apa pun.

14)Mun di berik pilihan,kitak sanggupkah jadi urang ''bujang tp kaya'' atau sanggup ''berkahwin tp miskin''?
Kahwin

15)Apa kaler kesukaan kitak?
Biru laut.

16)Kitak sanggup berkorbankah demi sebuah hubungan?
Ya.

17)Mun lah kitak jatuh cinta duak urang sekaligus,nak ney dipilih kitak?
Err...

18)3igek perkara yang teringin kitak mok polah sik dapat2?
Kahwin
Nissan AD Resort
Helikopter

19)Sapa mangsa tag kitak yang seterusnya?
Tiada.

3 comments:

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

rajin nya jawab tag..sape laa yang meng"TAG" kau tu yer???

roshaizul said...

engko ler..

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

padan muke!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin