Pages

Friday, March 06, 2009

3 Tahun di Terengganu

Hari ini, 6 Mac 2009, genap 3 tahun aku di Dungun, Terengganu. Pernah aku menulis kisah aku 2 tahun di Terenganu, tapi bukan pada tarikh yang tepat. Terasa sebantar sahaja tempoh 3 tahun itu. Tapi, bila dikenang kembali, banyak juga perkara yang aku lalui...

9 comments:

Lieza said...

lama gaks dok ganu. tak plan pindah ke johor ker?

poli jb pon besh gak aper. dekat sikit nak balik bdr tenggara.

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

dah 3 tahun stay kat terengganu yeaaa...huuuu.....

en_me said...

dah jumperrr mambang takkks.. ihihi

roshaizul said...

@lieza,
tunggu aku ada anak dan anak aku berusia 7 tahun, baru aku pulang ke johor... huhuhuhuh

@halena,
kira anibeseri lah ni...

@en_me,
jumpa dah. kalau takde aral tahun ni kot langsung. huhuhuh

zairi said...

best ek merantau ni?waktu bujang best la dok jejauh.tapi lagi sakit bila dah kawen sok kok dapat org umah dok utara, kita dok selatan.mau begaduh tiap2 tahun nak balik rumah memasing.sib baik aku stakat 1/2 jam je ke rumah mertua.

mongkut said...

Masa muda dok mana pun boleh, tapi bila tua sikit terasa gak nak balik kampung.

roshaizul said...

@zairi,
aku dah tsangkut ngan awek ganu...

@mongkut,
lambat laun aku akan pulang ke johor. walaupun hujan batu di negeri sendiri

pais said...

ok la,dah 25 thn dok johor...br 3 thn dok ganu...8kali ganda umur ko kn..?

roshaizul said...

@pais.

hohohohoh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin